فیلم هایی که می بینیم

فیلم هایی که می بینیم

رویاهای ما زندگی واقعی ما هستند. (فدریکو فلینی)
فیلم هایی که می بینیم

فیلم هایی که می بینیم

رویاهای ما زندگی واقعی ما هستند. (فدریکو فلینی)

۲:۳۷

بعد از حدود ۳ هفته بهت و حیرت سعی می کنم به زندگی عادی برگردم هرچند که دیگر هیچ چیز عادی نیست. 

یه تشکر هم به آقای مهدی بهشت بدهکارم که این مدت وبلاگ رو به روز نگه داشتند و برای من دلگرمی ایجاد کردند. 

واما فیلمی که اینبار انتخاب کردم: 

۲:۳۷ 

اضطراب تنهایی!

شاید برای گفتن از فیلم ۲:۳۷ همین کافی باشد.

 اگر با من موافق نیستید ادامه متن را بخوانید و اگر فکر می کنید همین دو کلمه برای توصیف این فیلم کافی ست خواندن ادامه مطلب را توصیه نمی کنم.

ادامه مطلب ...

خدا حافظ جمشید

karoobi 

 

جمشید شیبانی   

 

جمشید شیبانی که بیشتر او را با آهنگ معروف سیمین بری گل پیکری آری... می شناسیم در سن هشتاد و چهار سالگی درگذشت. وی را در این صفحه یاد می کنیم چرا که سازنده سینماهای زیادی در کشور بود.

پ.ن

فکر نمی کردم پستی که در باره کارل مالدن نوشتم در کمتر از بیست و چهار ساعت پایین برود.

خداحافظ کارل

کارل مالدن - Karl Malden

1912-2009

***

دیروز، یعنی اول جولای، کارل مالدن در سن نود و هفت سالگی درگذشت.

در بسیاری از فیلم های جنگی او را می دیدیم. هیچ نقش منفی از وی به یاد ندارم.

روشن ترین تصویری که از وی در ذهنم است، بازی اش در فیلم اتوبوسی به نام هوس است. آن هم به این دلیل که کمتر از یک ماه پیش برای چندمین بار به دیدنش نشستم.

او برای همین فیلم هم موفق به دریافت اسکار شد.

در باره الی

در باره الی

بهترین فیلم تاریخ سینمای ایران، نه، یکی از بهترین فیلم های تاریخ سینمای ایران، در گیر و دار این انتخابات قربانی شد. چه باک. این هم روی بقیه قربانیان انتخابات ایران.