فیلم هایی که می بینیم

فیلم هایی که می بینیم

رویاهای ما زندگی واقعی ما هستند. (فدریکو فلینی)
فیلم هایی که می بینیم

فیلم هایی که می بینیم

رویاهای ما زندگی واقعی ما هستند. (فدریکو فلینی)

ژادویکا بارانسکا در تهران


بهترین بازیگر زن سال ۱۹۷۶ برلین در سینما دیاموند تهران

ژادویکا بارانسکا Jadwiga Baranska -بهترین بازیگر زن سال ۷۶ برلین- بخاطر فیلم "شبها و روزهاNoce i dnie" به همراه "یرژی آنتچاکJerzy Antczak " کارگردان همین فیلم  و برنده شیر طلایی برلین و "بین چی یک" هنرپیشه دیگر فیلم، بعد از نمایش فیلمش در بخش جشنواره جشنواره ها، به تماشاگران معرفی شد و مورد تشویق حاضران قرار گرفت.

***

نقل از:  بولتن روزانه پنجمین جشنواره جهانی فیلم تهران

نظرات 3 + ارسال نظر
حسام شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:39 http://hessamm.blogsky.com

اون موقع شرکت در جشنواره چطوری بود؟ یعنی منظورم اینه مردم عادی می تونستن برن سینما و فیلم های جشنواره رو ببینن؟ مثل الان بود که باید توی صف ایستاد و بلیت خرید و اینا؟ یا از قبل پیش فروش می کردن؟

یه بخش فوق برنامه توی دانشگاه ما بود که یک هفته قبل بلیط می آورد و مام یه ده پونزده نفری بودیم که علاقمند بودیم میرفتیم و هر کدوم ده پونزده تا می خریدیم. حالا یا از قبل برنامه رو داشتیم یانداشتیم. بعدنم با هم تاخت میزدیم. بلیط شیش تومن بود. تالار رودکی پونزده تومن بود که معمولن پولشو نداشتیم و اگه گیرمون می اومد خب میرفتیم و می دیدیم. ولی دانشگاه شیش تومنو تخفیف میداد و فکر کنم حدود دو تومن میشه. بعدشم برای فیلمایی که بلیط نداشتیم صفم وای میاستادیم. سینماها یادم نیست رزرو میکردن یا نه چون اصلن کانال تهیه بلیط ما همون دانشگاه و صف بود.

حسام شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 http://hessamm.blogsky.com

چه باحال.

زمان جشنواره کی بود؟ توی پاییز؟

آدرماه. حول و حوش ۱۶ آذر. که مام میگفتم:
شاه خبیث این جشنواره رو راه انداخته که ما بیاییم جشنواره و ۱۶ آذر یادمون بره و حواسمون پرت بشه و ..... اینا.
ولی توی دلمون بدمونم نمیومد از این قضیه و ده روزشم پلاس بودیم توی سینماها و اگرم دانشگاه میرفتیم برای رد و بدل کردن بلیط بود. بهرحال حالا می بینم که اگه قراره حواسمون از چیزی پرت بشه چه بهتر که با جشنواره جهانی فیلم تهران پرت بشه نه با حمله به زنا و دخترا به بهانه بدحجابی. میان حواس پرت کردن قبل و حواس پرت کردن حالا تفاوت از نون بربری خشخاشی با خورده لواش خیسه.

نوروز پورمند شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 15:06

سلام دوست عزیز
بصورت تصادفی وبلاگ شما را با جستجو درباره فرقه دمکرات آذربایجان دیدم و مطلبی در خصوص مستند سرزمین گمشده ساخته آقای موسائیان بسیار توجم را جلب کرد . امیدوارم بتوانم بکمک شما نسخه ای از این فیلم را بدست بیاورم . در صورت امکان ممنون می شم اگه کمک بکنید .

آدرستان را در اینجا بنویسید یک نسخه اش را برایتان توسط آژانس می توانم بفرستم. هزینه سی دی با من هزینه آژانس با شما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد