فیلم هایی که می بینیم

فیلم هایی که می بینیم

رویاهای ما زندگی واقعی ما هستند. (فدریکو فلینی)
فیلم هایی که می بینیم

فیلم هایی که می بینیم

رویاهای ما زندگی واقعی ما هستند. (فدریکو فلینی)

رومن پولانسکی آزاد شد.


رومن پولانسکی کارگردان مطرح سینما که چندی پیش به دستور آمریکا، در ژنو دستگیر شده بود، آزاد شد. دولت سویس ضمن صدور دستور آزادی رومن، دولت آمریکا را به دلیل پافشاری در این امر  و عدم ارائه شهادتی مستند در این زمینه، که آمریکا مدعی در اختیار داشتن آن است، سرزنش کرد.

پولانسکی به دلیل شکایت والدین یک دختر سیزده ساله از او، برای داشتن رابطه با دخترشان تحت تعقیب آمریکا بود. به همین دلیل رومن برای دریافت جایزه اسکار به خاطر فیلم پیانیست هم، نتوانست در مراسم شرکت کند و اسکارش بعدن توسط هریسون فورد در پاریس به وی تقدیم شد.

این دختر وقتی بزرگ شد و اختیارش به دست خودش افتاد از شکایت خود صرفنظر کرد. ولی دولت آمریکا کماکان پیگیر این اتهام است. چرایش را نمی دانیم. شاید روح هیتلر از این که از خانواده پولانسکی، در ماجرای هولوکاست، این یکی زنده مانده درعذاب است. و این روح در کسی در آمریکا رخنه کرده و می خواهد کار رومن را هم یکسره کند.

***

خبر را بخوانید

تیتراژ

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:21

الله اکبر.الله اکبر.
پوزه ی امپریالیزم باز هم به خاک مالونده شد!!!.ولی وجدانا سوییس هم سر این قضیه حسابی اعتبار نداشته اش رو زیر سوال برد.نتیجش هم افسردگی استاد بود وعدم اکران فیلمی که خرس نقره ای برلینو گرفته.ان شاء لله فیلم زودتر اکران بشه و نسخه زیر نویس هم به زودی به دست ما برسه.آمین.

ایشالله.
حالا زیر نویس هم نداشت نداشت. فیلمای رومن رو همین جوریم ببینیم کافیه. از سرمون زیادتره.

حسام دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:30 http://hessamm.blogsky.com

در اون زمان پولانسکی محاکمه شد و به جرم ارتباط غیرقانونی به سه ماه گذروندن دوره های روانکاوی تحت نظر روانپزشک پلیس محکوم شد که فقط یک ماهش رو گذروند و بعدش رفت فرانسه. دولت آمریکا برای همین دنبالشه چون می گه باید اون دوره رو کامل می گذروند و اون دوره بخشی ازمحکومیتش بوده که حالا جمع شده و خیلی سنگین شده. اصلا قضیه شکایت دختره و خانواده اش که منتفیه و حالا این دولت آمریکاست که از پولانسکی شکایت داره.

دولت آمریکا بره از عمه خودش شکایت کنه. مرده شور پر آدم خلافکار شده حالا اومده سراغ رومن ما. حالا اگر یک دولت خوشنامی بود توی روابط و اینا باز آدم دلش نمی سوخت. راستی مونیکا لوینسکی چی شد داستانش؟
تازه سویس که چند ماه حبسش کرد به جای کلاس روانشناسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد