فیلم هایی که می بینیم

فیلم هایی که می بینیم

رویاهای ما زندگی واقعی ما هستند. (فدریکو فلینی)
فیلم هایی که می بینیم

فیلم هایی که می بینیم

رویاهای ما زندگی واقعی ما هستند. (فدریکو فلینی)

بدرود اصغر


اصغر بیچاره

1309-1396


اصغر بیچاره، قدیمی ترین عکاس سینمای ایران بامداد امروز در آمریکا درگذشت و بزودی به ایران می آید تا به قطعه ی هنرمندان بهشت زهرا برود. سال روز تولد و مرگش بیست و دوم خرداد بود.

به اصرار اطرافیانش، نام فامیلی خود را به ژوله تغییر داد. ولی همیشه می گفت: من بیچاره را دوست تر دارم.

من هم به همین دلیل او را با این نام خواندم.

***


نظرات 2 + ارسال نظر
مژگان جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 15:26

بعضی آدما چقدر مظلومندُ مظلومانهُ تو سکوتم می میرند.اون بیشتر از این که یک بازیگر خوب باشه یک عکاس خوب بود.
+ آدما می رن مثل حبیب که رفت.

می گفت: اطرافیانم کلی گیر دادن که اسمتو عوض کن. منم کردمش "علی اصغر ژوله". ولی خودم همون بیچاره رو دوست دارم.

مژگان شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 19:53

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد