فیلم هایی که می بینیم

فیلم هایی که می بینیم

رویاهای ما زندگی واقعی ما هستند. (فدریکو فلینی)
فیلم هایی که می بینیم

فیلم هایی که می بینیم

رویاهای ما زندگی واقعی ما هستند. (فدریکو فلینی)

ملودی های آوریل (Peices of April) ****

ملودی های آوریل

هر چیزی در سینما می‌تواند شمار ابه دیدن فیلمی ترغیب کند. کارگردان، فیلم‌نامه، داستان، هنرپیشه، موسیقی،....بسه دیگه.

ملودی‌های آوریل، نامی که خودم برایش انتخاب کرده‌ام، را به خاطر تحسین یکی اززیبایی‌های طبیعت یعنی کتی هولمز و هم چنین داشتن زیر نویس فارسی –هرچند دومی خیلی هم لازم نبود- را دیدم. ولی فیلمی است که حالا حالاها باید ببینم.

فیلم در ژانر خانوادگی‌است. با داشتن لحنی طنزآلود و تلخ که شاید با توجه به روحیات بینندگان اگر توصیه‌ای به بینندگانش نشده باشد از سی دی رام بیرون می‌آید. به ویژه با کلوزآپ‌های پی در پی و کوبنده ابتدای فیلم.

من معمولن فیلم خانوادگی نمیبینم. ملودی‌های آوریل به درون پیچیده‌ترین لایه‌های زندگی سه زن می‌رود. نوه (کتی هولمز)، مادر (پاترشیا کلارکسون) و مادربزرگ (آلیس دورموند). هر یک ادامه دیگری. سه زن به دنبال یافتن خاطره شیرینی از یکدیگر و هر کدام به نوعی. تمامی بازی‌های فیلم کاملن حرفه‌ای عمل کرده‌اند که بسیاری را باید مدیون کارگردان و سناریست فیلم یعنی آقای پیتر هج باشیم.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
حسام پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:09 http://hessamm.blogsky.com

من این فیلم رو چند هفته پیش گرفتم اما هنوز فرصت نشده ببینم. ظاهرا باید در اولین فرصت دیدش. البته من فیلم رو نمی شناختم و فقط به خاطر کتی هولمز گرفته بودم!

عین خودم.

آروین شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 17:02 http://www.darktea.blogsky.com

این طور که به نظر می رسه باید فیلم جالبی باشه...برم زودتر گیرش بیارم.
راستی شما اگه بخواین زبان اصلی فیلم Forgotten رو پیدا کنید چه کار می کنید؟

انقلاب - جمهوری و کلیه فروشگاه های معتبر و غیر معتبر. ولی کنار خیابون نه. چون ممکنه توش یه چیز دیگه باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد