فیلم هایی که می بینیم

فیلم هایی که می بینیم

رویاهای ما زندگی واقعی ما هستند. (فدریکو فلینی)
فیلم هایی که می بینیم

فیلم هایی که می بینیم

رویاهای ما زندگی واقعی ما هستند. (فدریکو فلینی)

سوپردوست دختر سابق من


My Super ex Girlfriend


دختری طی حادثه ای که در میانه‌های فیلم شاهدش خواهیم بود، قدرت خارق العاده‌ای  پیدا می کند. او در زندگی عادی دچار کمبودهای عاطفی فراوانی است که دوست پسرش در برآوردن این خواسته ها ناتوان است.

فیلم با یک سکانس دزدی موفق شروع می‌شود. حین فرار جی گرل ظاهر شده و اتومبیل را از زمین بلند کرده و در مقابل اداره پلیس بر زمین می‌گذارد. این جا با جی گرل آشنا می‌شویم.

***

جی گرل همان هنرپیشه محبوب خودم Uma Thurman است. نقش مقابلش را یک بازگر مرد لوس به نام Luke Wilson دارد. کسی که نمی دانم چرا این نقش را به او داده اند. او اصلن در قد و قواره ترومن نیست.

در آفیش تبلیغاتی فیلم این جمله را می‌بینیم:

مرد قلب دختر را می‌شکند و دختر همه چیز را می‌شکند.

دست دختر درد نکند.

جی گرل، چیزی است شبیه سوپرمن یا بت من. ولی فیلم سوپر دوست .....  چند  تروکاژ کامپیوتری کمی پیشرفته‌تر از آن ها و چند نمای جدید و غیر تکراری دارد.ا

این تروکاژها و ... اصلن باعث نشود که به دیدن فیلم بنشینید. مگر این که کنار تلویزیون لم بدهید و احیانن اگر خوابتان هم برد، چه بهتر.

نظرات 1 + ارسال نظر
حسام چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:14 http://hessamm.blogsky.com/

این فیلم رو دو سال پیش دیدم و راستش زیاد خوشم نیومد. لوک ویلسون (بازیگر مرد این فیلم) یکی از کمدین های نسبتا مشهور آمریکاییه که توی همین جور فیلم ها بازی می کنه... در واقع همه چیز سر جای خودشه به جز اوما تورمن که معلوم نیست چرا بازی در یک همچین نقشی رو قبول کرده.

من که اما ترومن هرچایی باشه دوستش دارم. انگیزه دیدن فیلم هم فقط اون بود برام. البته شاید دیگه داره نموم میشه و یواش یواش باید ببینیمش توی یک فیلم مثلن نون خریده و داره برمیگرده خونه که میکشنش و بعدشم دنبال قاتلش می گردن.
ولی این لوک ویلسون رو اصلن دوستش نداشتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد