فیلم هایی که می بینیم

فیلم هایی که می بینیم

رویاهای ما زندگی واقعی ما هستند. (فدریکو فلینی)
فیلم هایی که می بینیم

فیلم هایی که می بینیم

رویاهای ما زندگی واقعی ما هستند. (فدریکو فلینی)

مرد بدون سایه


مرد بدون سایه

سناریست، کارگردان و تهیه کننده، علیرضا رییسیان

بازیگران، لیلا حاتمی، علی مصفا، امیر آقایی، فرهاد اصلانی ..... و گوهر خیراندیش

***

بعد از مدتها به دیدن یک فیلم ایرانی نشستم. آن هم به دلیل حضور جمعی از بازیگران خوب امروز سینمای ایران. فیلم خوب بود. البته کمی به نظرم کشدار آمد و می توانست با مطالب دیگری که سناریستِ خوبِ فیلم می داند  باید چه باشند پر شود. آن را به حساب ممیزی و ... می گذارم.

قبل از دیدن فیلم تصورم از سایه چیزی بود که معمولن در هنگام آفتاب از اشیاء و آدم‌ها می‌بینیم. سایه‌ای که معمولن وقتی به طرف آن می رویم و در واقع پشت به آفتاب داریم از ما فرار می‌کند و همین که برمی‌گردیم و پشت به آفتاب می‌کنیم، به دنبالمان می‌آید. در واقع هم این بود و هم نبود. باید خودتان فیلم را ببینید. دیدن فیلم را به شما پیشنهاد می کنم. دوستاره از نمره‌ی خودم به فیلم برای ایرادی که به سناریو دارم و نوشتم، کم می کنم.

***
نظرات 1 + ارسال نظر
فلورا دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 19:35

کنجکاو شدم
یعنی در فیلم به سایه در مفهوم افلاطونی ش اشاره شده؟

نه. سایه نام همسرش لیلاست. همون عشقی که من اشاره کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد