فیلم هایی که می بینیم

فیلم هایی که می بینیم

رویاهای ما زندگی واقعی ما هستند. (فدریکو فلینی)
فیلم هایی که می بینیم

فیلم هایی که می بینیم

رویاهای ما زندگی واقعی ما هستند. (فدریکو فلینی)

گوشواره

 اینکهما چرا با این فیلم شروع کردیم. خوب معلومه دیگه. به خاطر شرکت ترانه مهدی بهشت در این فیلم. پارتی بازی کردیم. همین اول بسم الله. البته فیلم در ژانر کودکان است و قرار بود که در جشنواره فیلم کودکان اصفهان در همدان به نمایش گذاشته شود. ولی به علت همزمانی ماه رمضان با جشنواره کودکان این جشنواره تشکیل نشد و به ناچار فیلم در جشنواره فجر به نمایش در آمد و طبیعتن مخاطبان خودش را از دست داد.

مدت:                   85 دقیقه، رنگی

کارگردان:                  وحید موسائیان

تهیه کننده:               روح الله برادری

بازیگران:                   کبر عبدی - مسعود رایگان - رویا تیموریان- پریسا پورقاسمی یزدی - ترانه مهدی‌بهشت - آندیا شهبازیان

نویسنده:                  هوشنگ مرادی کرمانی

مدیر فیلمبرداری:      شهریار اسدی

تدوین کننده:             حسن ایوبی

سازنده موسیقی:    فریدون شهبازیان

چهره پرداز:               سعید ملکان

صدابردار:                  محمد شاهوردی

صداگزار:                   محسن روشن

طراح صحنه و لباس:   ژیلا مهرجویی

جلوه های ویژه:        داوود رسولیان

استودیو صدا:           روشن

لابراتور:                    خدمات صنایع فیلم ایران

خلاصه داستان:        مهین، دختری فقیر، گران‌ترین هدیه ی تولد را برای دوستش مهتاب می‌خرد اما با واقعیت‌هایی روبرو می‌شود . . .

نظرات 6 + ارسال نظر
مهدیه جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 23:18 http://badoom.blogsky.com

به موضوعی که در وبلاگتان به آن می پردازید علاقه مندم. با اجازه شما لینک وبلاگتان را در وبلاگم گذاشتم تا دیگران هم استفاده کنند.

حسام شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 00:24 http://hessamm.blogsky.com

خب تا این حدش رو که می دونیم... یه نقدی٬ بررسی ای٬ چیزی بکنین آخه... من گوشواره رو یکشنبه شاید بتونم ببینم٬ اگه با خون بازی همزمان نشه

خب نقدش این بود که ترانه توش بازی کرده. بیشتر از این؟

ترانه دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:22

سلام به خاطر داشتن ترانه عزیز بهتون تبریک می گم . راستی فیلم گوشواره را دیدید؟ خیلی دوست دارم بدونم عکس العمل و احساس ترانه بعد از اکران فیلم در سینما با حضور آن همه تماشاچی چی بوده؟

ممنون.
همان طور که نوشته بودم بهتر بود که فیلم در جشنواره کودکان به نمایش در می آمد. یا یک جایی گفته میشد که فیلم مخصوص کودکان است. تماشاچیان عکس العمل خوبی نسبت به فیلم نداشتند چرا که انتظار دیدن چنین فیلمی را در جشنواره نداشتند. -هرچند در نظر سنجی فعلن چهار و پنجم است ولی در جشنواره کودک میتوانست خیلی موفق تر باشد.-روز اول که در سینما سروش خیلی توی ذوقش خورد ولی عکس العمل در سینما استقلال بهتر بود که در آنجا سرش با بقیه بازکنان و آقای مرادی کرمانی گرم شد و حالش کمی بهتر شد. این ترانه ما هم عیبی که دارد اینست که فقط فیلم هایی بسیار خوب می بی ند و طبعن توقعش خیلی زیاد است.

سیامک دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 20:49 http://morghegereftar.persianblog.com

اوستا پس عکسهاش کو؟گرفتی مارو؟

برو سراغ حسام.

ترانه سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 13:45

مرسی از اینکه برام نوشتید.واقعا خیلی حیف شد که گوشواره در جشنواره فیلم کودک اکران نشد. از طرف من به ترانه جون تبریک بگین و بهش بگین از عکس العمل تماشاچی ها ناراحت نشه. حالا میگیم انتظار دیدن این فیلم را در جشنواره نداشتند ولی در اکثر موارد اینطور برخورد می کنن و اگر ازشون بپرسید که شما از این فیلم چه انتظاری داشتید چیزی برای گفتن ندارند چون خودشان هم نمی دونن چی می خوان!!

[ بدون نام ] شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 23:00

سلام
به خودتون و دخترتون و همه دست اندر در کاران فیلم گوشواره تبریک می گم. فیلم خیلی جالبی بود. تعجب می کنم که چرا فقط در ۱ بخش کاندید دریافت سیمرغ بود. به هر حال این چیزی از ارزش های فیلم کم نمی کنه.

یکی از عوامل خوب فیلم همین بازی خانم تیموریان بود. البته آقای موسائیان هم برای بهشت گمشده (که یک مستند است) کاندیدای دریافت جایزه هستند که امیدوارم آنرا بگیرند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد