فیلم هایی که می بینیم

فیلم هایی که می بینیم

رویاهای ما زندگی واقعی ما هستند. (فدریکو فلینی)
فیلم هایی که می بینیم

فیلم هایی که می بینیم

رویاهای ما زندگی واقعی ما هستند. (فدریکو فلینی)

گوشواره اکران شد

گوشواره

گوشواره از امشب ۳۰/۸/۸۶ اکران شد.

کارگردان: وحید موساییان

فیلمنامه : هوشنگ مردای کرمانی

بازیگران: اکبر عبدی - رویا تیموریان - پریسا پورقاسمی - مسود رایگان - فریبا خادمی

و ترانه مهدی بهشت

لینک های مرتبط :

فیلم هایی که می بینیم

پلان های روزانه

ادبیات ماندگارتر از سینماست.

هزار و یک شب

نظرات 6 + ارسال نظر
نیلوفر پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 00:43

من از این خبر بسیار خوشحال شدم این ناز خانمی را از طرف من بسیار ببوس .شاید روزی با این صورت خندان بره روی صحنه و جایزه کن و اسکار را بگیره .خیلی دوست داشتم توی سرما برم توی صف سینما و این فیلمو ببینم .

فعلن که خابه. بیدار شد سفارشت را انجام میدهم.

فرزاد پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:09 http://petti.blogsky.com

خوشحالم که بالاخره گشواره اکران شد...
امیدوارم تو این شهر صاحب مرده ما هم اکران بشه تا بتونیم از بازی ترانه خانم لذت ببریم.
بابت برداشتن پست هم خواهش میکنم قربان
شما صاحب اختیار هستین...
برای هممون آرزوی موفقیت میکنم....

نه ما صاحب اختیار نیستیم. فقط یک پارتی بازی کوچیک برای ترانه کردیم.
حالا این شهر صاحب مرده شما کجا هست؟

تارا پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 16:41

منم امروز تو میدون ونک پوستر فیلمو دیدم از طرف منم به ترانه تبریک بگین
امیدوارم پله های ترقی رو یکی یکی که نه بی خیال پله بشه و با آسانسور بالا بره

ممنون

سیما سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 16:06

بالاخره انتظار به پایان رسید و ما ترانه را می توانیم بر پرده طلایی ببینیم در عکسها که بسیار شیرین ظاهر شده است حتما در فیلم هم همینطور است. خوشحالم که اولین کارش را در سطح خوبی و با داستانی از یک داستان نویس مقبول شروع کرده است. امیدوارم همیشه شاهد موفقیت های این دختر دوست داشتنی باشیم

پیام جمعه 9 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 16:43 http://www.bilit.persianblog.ir

سلام ... خیلی خوشحال شدم از اکران فیلم ... مطمئنا با تبلیغ خوب مخاطبش رو پیدا خواهد کرد ... بزودی در مورد فیلم در وبلاگم خواهم نوشت ... موفق و پیروز باشید

ممنون. متن را که نوشتید آدرس لینک را بدهید زیر پست گوشواره بچسبانم.

سیما دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:53

سلام چرا جواب من را ندادید و نگفتید ممنون!!!!!

خیلی خیلی ببخشید. ممنون.
کلاس نداشتیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد