فیلم هایی که می بینیم

فیلم هایی که می بینیم

رویاهای ما زندگی واقعی ما هستند. (فدریکو فلینی)
فیلم هایی که می بینیم

فیلم هایی که می بینیم

رویاهای ما زندگی واقعی ما هستند. (فدریکو فلینی)

اسکار ۲۰۰۹

 Oscar 2009

اسکار ۲۰۰۹  

یک هفته تا جذاب ترین -نه الزامن هنری ترین- مراسم سینمایی جهان باقی مانده است. 

من بیش از پنج فیلم را ندیده ام. 

 

1 - The Dark Knight --------------------------------------Heath Leger

2 - The Curious Case of Bejamin Button ---------Make up

3 - Changling ------------------------------------------------Best Actress Angellia Jouli

4 - Wall E ----------------------------------------------------Sound Editing,

5 - The duchess -------------------------------------------Custom design 

6 - Slumdog Millionaire----------------------------------Cinematography  

7 - Slumdog Millionaire----------------------------------Directing  

8 - Slumdog Millionaire----------------------------------Film Editing 

9 - Slumdog Millionaire----------------------------------Original Song  

10- Slumdog Millionaire----------------------------------Best Picture 

11 -Wall-E ---------------------------------------------------Screenplay Original  

12 - The Curious Case of Bejamin Button -------Screenplay Adapted  

13 - Presto --------------------------------------------------Short Film Animated  

14 - The Curious Case of Bejamin Button -------Art Direction 

15 - Vicky Cristina Barcellona -----------------------Penelope Cruz 

16 - Wall - E-------------------------------------------------Soun Mixing 

17 - The Dark Knight ----------------------------------- Visual Effect 

18 The Curious Case of Bejamin Button -------- Brad Pitt 

19 - Wall E -------------------------------------------------Animated Feature 

20 - Costume Design -----------------------------------Duchess

یک چیز دیگر را هم بگویم. از این که فیلم Vicky Cristina Barcelona به قول عاشقان سینما مورد بی مهری هیات ژوری واقع شده بسیار مغموم هستم. چرا که وودی آلن راخیلی دوست دارم. این فیلم فقط  کاندید  بهترین هنر پیشه نقش دوم زن است یعنی پنه لوپه کروز. با این که  فیلم را ندیده ام اما ندیده اسکار را دودستی تقدیم او می کنم.  

*** 

شما هم نظر خودتان را بدهید. 

می توانید از این لیستی که در این جاست و در فرمت پی دی اف است پرینت بگیرید و بگذرید جلوی رویتان و شب دوشنبه آینده تا صبح بنشینید و چرت نزنید و دانش سینمایی خودتان را محک بزنید.  

*** 

شهرزاد نوشت: 

میلیونر زاغه نشین: بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه اقتباسی و موسیقی  

حسام و ترانه 

و این هم پیشگویی حسام و ترانه 

و همین لینک در یادداشت های شب مهتابی

در نتیجه پیش بینی ام را هم در همین موارد می کنم. هرچند اگر تا یک هفته آینده فیلم های دیگر هم ببینم حق تغییر لیست را برای خودم قائل هستم. در ضمن این پیش گویی را عینن به حسام در وبلاگ پلانهای روزانه اش منتقل می کنم. ولی چند روز بعد چون انجا دیگر خودم صاحب اختیار تغییرات نیستم. 
نظرات 5 + ارسال نظر
حسام یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:16 http://hessamm.blogsky.com

اصولا هالیوود روی خوش به آلن نشون نمی ده و با اینکه فیلمش یکی از بهترین فیلم های ۲۰۰۸ بود در هیچ رشته ای کاندید نشده به غیر از نقش دوم زن.

با همان اسکاری که پنه لوپه عزیز می گیره -میدونی من یک جورایی به این پنه لوپه علاقه مندم و نامش با عزیز در ذهنم عجینه- مشت محکمی بردهان یاوه گویان ژوری زده میشه.

شهرزاد یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 17:32 http://se-pi-dar.blogsky.com

سلام
منم یکی از اون تا به حال ندیده‌ها که دوست دارم ببره دارم فیلم doubt خیلی دلم می‌خواد مریل استریپ اسکار بگیره ولی بین اونایی که دیدم از همه بیشتر از slumdog millionaire خوشم اومد. موضوع جذاب و جدید و خیلی هم خوش ساخت.

به نظرتان توی کدام رشته اسکار می گیرند؟

شهرزاد یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 19:05 http://se-pi-dar.blogsky.com

بعضی رشته‌هایی که توش کاندیده زیادی تخصصیه ولی فکر می کنم اسکار بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه اقتباسی و موسیقی رو بگیره.

علیرضا سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:19 http://alexray.blogfa.com/

متاسفانه من فقط Dark Knight و Wall e رو دیدم و نظر مشابه نظر شماست.
اما فکر میکنم بنجامین باتن ندید، اسکارها رو درو کنه!.

aya چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:48 http://30nemacinema.blogfa.com

سلام رفیق اگه دوست داشتی تبادل لینک کنی بگو، اگه علاقه به تارکوفسکی داری 3 تا مصاحبه ازش توی قسمت packfilm های ما هست

حتمن سر می زنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد