فیلم هایی که می بینیم

فیلم هایی که می بینیم

رویاهای ما زندگی واقعی ما هستند. (فدریکو فلینی)
فیلم هایی که می بینیم

فیلم هایی که می بینیم

رویاهای ما زندگی واقعی ما هستند. (فدریکو فلینی)

ماه نو New Moon


همه چیز از تولد بلا شروع میشه که آلیس، خواهر کوچک ادوارد کالن، براش گفته بود. از لحظه ای که دستش با کاغذ کادو برید و جاسپر کنترل خودشو از دست داد.

***

از همون ابتدا شروع New Moon، می توان حدس زد که چگونه فیلمی را در پیش رو داریم. از روی تیتراژ فیلم می تونم به جرات بگم که یکی از بهترین فیلم های سرگرم کننده ای بود که دیده بودم. حقیقتن می تونم بگم از یکش یعنی Twilight بهتر بود.  و من می تونم بشینم و افسوس بخورم که  چرا این فیلم رو روی پرده سینما ندیدم.

حالا دلیل این که از یک اش بهتر بود:

کارگردان تغییر کرده بود. طراح لباس و جلوه های ویژه و بازی بازیگران بهتر شده بودند. مخصوصن گریم ادوارد کالن به نحو بهتری تغییر کرده بود.

داستان فیلم هم پیچیده تر از یکه. همه چیز از تولد بلا شروع میشه که آلیس، خواهر کوچک ادوارد کالن، براش گفته بود. از لحظه ای که دستش با کاغذ کادو برید و جاسپر کنترل خودشو از دست داد.

به نظر من این فیلم لیاقتشو داره که نمره اش توی نظر خواهی های IMDB بیشتر از نسخه اولش بشه.

نظرات 6 + ارسال نظر
پرستوی سفید سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 21:38 http://n-hoseini.persianblog.ir

من مدتی ست دنبال این فیلم هستم گیر نیاوردم!!!

تازگیا زیاد شده. بهرحال نسخه خوبی نیست.

حامد پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:27

سلام قربان من دارم دیوونه میشم پس چی شد توضیح سکانس آخر و فن آنتونیونی در حرفه خبرنگار . ما که دیده ایم این فیلم را لطف کنید و کمک کنید و رمز گشایی کنید منتظر پاسخ شما هستم
afarinesheno@yahoo.com

توضیح سکانس آخر رو همین یکی دو روزه براتون مینویسم. امیدوارم ببینید. میتونم از ذهنم کمک بگیرم ولی اجازه بدید همان کلمات آنتونیونی فقید را در این جا بیاورم.

حسام شنبه 21 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:05 http://hessamm.blogsky.com

نسخه تو کیفیتش چطوره؟

آینه!!!!

خوب با توجه به این که تازه اکران شده می تونم بگم که کیفیتش رو پرده ایه اما نکته جالبش اینه:

نه از صفحه زده شده
کیفیت صداش عالیه یعنی اصلا انگار نه انگار رو پرده ایه
دوربین اصلا تکون نخورده

فقط مشکلش اینه که صفحه تیرس. همین.

تو اون جا تو سینما تونستی ببینی یا تو هم نسخه سی دیش رو داری؟

حسام دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 16:16 http://hessamm.blogsky.com

ما اونجا بین Twilight و Christmas C arol دومی رو که سه بعدی بود انتخاب کردیم.

پس من بهت تسلیت میگم چون نمی دونی چی رو از دست دادی! مخصوصا که از یکش بهتر بود! ولی من دومی رو ندیدم با این حال نمی تونم قضاوت کنم.
بعضی جاهاش رو فقط رو پرده میشه دید آخه!

حسام چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:29 http://hessamm.blogsky.com

ما دیشب این فیلم رو دیدیم و راستش زیاد خوشمون نیومد. به نظرم قسمت یک خیلی بهتر بود. این قسمت چیزی به جز حرف های تکراری و صحنه های قابل پیش بینی نداشت.

نمی دونم چرا انقدر سخته که بتونن یه کتاب خوب رو به یه فیلم خوب تبدیل کنن.

ولی من اینو بیشتر از یکش پسندیدم. آخه یکش چون خیلی تازه بود به نظر بهتر میومد ولی این یکی هم طراحی صحنش بهتر بود، هم طراحی لباسش هم بازی هاش بهتر بودن. در کل من اینو بیشتر دوست داشتم.

نسیم چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 20:06 http://www.azarakhsh73.blogfa.com

به نظر من هر دوش قشنگ بود . ولی حق با تویه . گرگ و میش چون اول بود نمیشد زیاد پسندید ولی حالا ماه نو خیلی جذابتره . به خصوص وقتی که جیکوب تبدیل به گرگ میشه و بلا به سمتش میدوه . اون قسمت که بلا از صخره پرید هم باحال بود و همینطور جایی که بلا رفا تا جلوی ادواردو بگیره .
کلا عاشقشونم و تمام کتاباشو خوندم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد