فیلم هایی که می بینیم

فیلم هایی که می بینیم

رویاهای ما زندگی واقعی ما هستند. (فدریکو فلینی)
فیلم هایی که می بینیم

فیلم هایی که می بینیم

رویاهای ما زندگی واقعی ما هستند. (فدریکو فلینی)

درباره الی و گلدن گلوب


"در باره الی" نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد.

جایزه ای که در محافل سینمایی بیشتر از اسکار ارزش هنری دارد. ولی این دلیل نمی شود که من پیش بینی خودم را در مورد گرفتن اسکار این فیلم پس بگیرم.

حالا که این طور شد، گلدن گلاب را هم به "درباره الی" تقدیم می کنم.

نظرات 6 + ارسال نظر
ر و ز ب ه پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 22:03 http://hazrat-eshgh.com

آقا محسن میگم چرا درباره الی امسال کن نرفت؟
سال دیگه میره؟

گمون کنم اون زمان شما کن رو هم رزرو کنین. آره؟

در باره الی هرجا که بره ما یک جایزه ای بهش میدیم.

کمال پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 22:45 http://baroonedeltangi.blogsky.com

بالاخره دیدمش
اما...
اثر پر گوهری هست
ولی سخته که درست متوجه منظور نویسنده و کارگردان این اثر بشیم یا لا اقل بشم
از اون فیلماست که نتیجه گیری هارو می سپره به بیننده و ازش برداشت های مختلفی میشه کرد
نمی دونم چه چیزی باعث شده که انقدر قاطعانه اسکار گرفتنشو پیش بینی می کنین؟

با شناختی که از جوایز اسکار دارم این پیش بینی رو کردم. و حال و احوال این روزهای ایران هم البته بی تاثیر در ژوری نیست.
جایزه اصلی جشنواره برلین به اصغر فرهادی هم این ظن رو قوی تر می کنه.
فیلم خوب هم فیلمیه که وقتی به پایان میرسه کلی مجبورت کنه که در باره اش فکر کنی و تا دو سه روز نتونی فیلم دیگه ای ببینی. ولی فیلم های سطحی با تیتراژ پایانی تموم میشه.

حسام شنبه 21 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:01 http://hessamm.blogsky.com

ایشالله هم گلدن گلاب می گیره هم اسکار.
اما درباره حضورش در کن باید گفت یکی از قوانین شرکت در کن اینه که قبلا در هیچ جایی نمایش داده نشده باشه. درباره الی به دلیل حضورش در جشنواره فجر پارسال شانس شرکت در کن رو از دست داد (که ظاهرا تهیه کننده هم بعدا متوجه این قانون شد).

ایشالله.
یادم افتاد که بگم جشنواره جهانی فیلم تهران هم قانونش عین کن بود.
توی کشور خودمون جای جشنواره ای عین اسکار خالیه.
قبلنا جشنواره ای به اسم سپاس داشتیم که اسکار ایرانی بود و به فیلمهای نمایش داده شده در طول سال جایزه می داد.
امروز از اصغرفرهادی توی اعتماد خوندم که نوشته بود همین که رفت اسکار و گلدن گلوب خودش خیلی خوبه ولی بهتره بیشتر از این امیدوار نباشیم.
البته ما کاری به گفته اصغر نداریم. ما می خوایم بهش این دوجایزه رو بدیم.

من سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 22:16 http://mymadhouse.blogsky.com

یوهو
به نام درباره ی الی

ر و ز ب ه چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:51

حیف شد..

نه خیر فهمیدیم که مقامات گلدن گلوب هم چیزی از هنر نمی دونن.

عمو شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 00:51

کی گفته گلدن گلوب ارزش هنری بالاتری داره . گلدن گلوب فقط یه اسکار درجه دو است و بس

من گفتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد