فیلم هایی که می بینیم

فیلم هایی که می بینیم

رویاهای ما زندگی واقعی ما هستند. (فدریکو فلینی)
فیلم هایی که می بینیم

فیلم هایی که می بینیم

رویاهای ما زندگی واقعی ما هستند. (فدریکو فلینی)

پیتر در آغوش همه فرشتگان


پیتر فالک

1927-2011


من نمی توانم ببینمت. اما می دانم که این جایی. احساس می کنم که این جایی. کاش می توانستم صورتت را ببینم.

چون خیلی چیزها هست که می خواهم به تو بگویم

من دوست تو هستم. Companero

***

آخرین واژه ای که از تو در فیلمی شنیدم. "بهشت بر فراز برلین". ویم وندرس آن را سردوده بود. نمی گویم ساخته بود که، سروده بود.

"من دوست تو هستم. "Companero

امشب همه فرشتگان بهشت، افتخارشان دیدن پیتر فالک است و این که دستشان را به سوی او دراز کنند و بگویند:

Companero

نظرات 3 + ارسال نظر
فیروزه یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:35

اون فیلم شاهکاره
و بازی پیترفالک هم خیلی دوست داشتنیه توی این فیلم

من هم دوست دارم بهش بگم
Companero

پروانه یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:35

روانش شاد
یادش گرامی

آن روزها که مدرسه ها دو نوبته بود به تماشای ستوان کلمبو ی دوست داشتنی ،می نشستیم که تکرارش را شب ها دیده بودیم.
صدایش در گوشم هست.

سیروس یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 19:07

حالا ستوان کلمبو دارد سوراخ سمبه های بهشت را وارسی میکند و میگوید:من باید بفهمم چه کسی ان سیب را به بابا ادم داد و ما را توی این دردسر انداخت!

هان؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد