فیلم هایی که می بینیم

فیلم هایی که می بینیم

رویاهای ما زندگی واقعی ما هستند. (فدریکو فلینی)
فیلم هایی که می بینیم

فیلم هایی که می بینیم

رویاهای ما زندگی واقعی ما هستند. (فدریکو فلینی)

تولد یک ستاره

گل شیفته فراهانی در رد کارپت مجموعه دروغ ها

گلشیفته خانم فراهانی که یک‌بار هم در همین صفحه گفتم، نمی‌دانم گل شیفته اوست یا او شیفته گل، در آسمان بزرگترین محفل سینمایی جهان درخشید و متولد شد.

سینمای ایران برای این ستاره شیرین و دوست داشتنی بسیار کوچک بود و چه خوب که بسیار زودتر از آن‌چه که انتظار می‌رفت به بزرگ‌ترین محفل سینمایی جهان پای نهاد. ستاره‌ای که به قول بسیاری از گزارشگران خبری بیشترین جذابیتش در سادگی و بی آلایشی وی نهفته است.

وبلاگ فیلم‌هایی که می‌بینیم نمی‌تواند شادی خود را از این درخشش و این تولد، نشان ندهد.

امیدواریم با شناختی که از این هنرمند عزیز این مرز و بوم داریم شاهد نقش آفرینی وی در فیلم‌های کارگردانان شهیر سینمای جهان باشیم. باشد که نام وی به جهانیان پیام آور این باشد که:

ملت ایران چیزی ورای تفکرات ایشان است. تفکراتی که در حال حاضر، مملو از  انرژی هسته‌ای و بمب اتمی و جنگ طلبی و تروریست پروری است.

خانم گل‌شیفته فراهانی باید نشان دهد و به زعم نویسنده این سطور،  نشان هم خواهد داد که، این ملت، ملت بزرگی است که زادگاه و پرورنده ستارگان و اندیشمندان بزرگی است.

فراموش هم نخوهیم کرد، حضور درخشان خانم شهره آغداشلو را در سینمای هالیوود. و چه زیباست فیلمی با شرکت این دو هنرمند بزرگ میهنمان. این فیلم را حتمن خواهیم دید.

میدانید که ما پیشگوی بزرگی هستیم.

نظرات 9 + ارسال نظر
حسام چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:45 http://hessamm.blogsky.com

گلشیفته کاری رو کرد که باید می کرد و با اینکارش اجازه نداد سرنوشت علی سنتوری برای خودش تکرار بشه.

سارا چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:12

سلام استاد
خوبین؟
پسفردا اکران میشه گمونم. تو ایران فکر کنم زودتر از اینجابیاد نه؟

حتمن برو ببین. ما د راینجا همین روزا یعنی بلافاصله بعد از اولین روز اکران در آنجا نسخه روپرده ایش را می بینیم.

پروانه چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 15:02 http://www.parvazbaparwane.blogspot.com

من هم چشم به راه تماشای فیلم های این ستاره هستم.

همین یکی دو روزه نسخه رو پرده ای مجموعه دروغ ها را توی بیسچاراسفند می شود خرید.

سارا پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:56

۲۴ اسفند کجاست؟

میدان انقلاب فعلی. نسل در حال انقراض من هنوز بهش میگه بیسچاراسفند چرا که توی این میدون غیر از جمعه ها از صب تا ظهر که مملو از نمازگزاران است باقی مواقع هیچ اثری از انقلاب توش نیست.

سیروس پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 17:09

گلی است این گلشیفته خانم ! برایش ارزوی موفقیت کنیم.

ایشان حتمن موفق خواهند بود.

سارا جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:07

میدونید من بیشترین جای تهران که دوسش دارم همین ۲۴ اسفند شماست. علاقم وصف ناشدنیه پس بی خود تلاش نمی کنم وصف کنم!!!!!

ما هم تا می توانیم یادش می کنیم. یعنی خیلی که بشود ماهی دو بار.
خودتم که میدونی اونجا یعنی چی. شاید کمی احمقانه به نظر برسد ولی ما الکی الکی خیل دوستش می داریم.
هویجوری

حسام سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:36 http://hessamm.blogsky.com

من هم میدون انقلاب رو خیلی دوست دارم. از اون موقع که ۱۲، ۱۳ سالم بود و بعضی وقتا بعد از کلاس زبان می رفتم میدون انقلاب دور می زدم و کتابفروشی پارت رو زیر و رو می کردم تا یه کتاب سینمایی خوب پیدا کنم تا همین الان که هر وقت فرصت بشه می رم اونجا و شاید هیچ کاری هم نکنم ها، ولی همینجوری الکی قدم می زنم...
شاید به نظر مسخره بیاد ولی توی اون چند ماهی که برای کار رفته بودم ممالک غربت یکی از جاهایی که به شدت دلم واسش تنگ شده بود همین میدون انقلاب بود...

این خانم سارا خانم توی یاهو سیصد و شصت یک متن قشنگی نوشته در مورد بیسچاراسفند. حوصله داشتی بیا اونجارم ببین.

سیما چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 16:08

همانطور که گفتی گلشیفته واقعا شیرین و دوست داشتنی است و این شیرینی را مدیون سادگی و جذابیت خاصی است که دارد و امیدوارم در هالیود نیز این ویژگی را که باعث شرینی بیشترش شده است را حفظ کند . برایش آرزوی موفقیت دارم

من از طرف گلشیفته از شما تشکر می کنم.

کمال پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 18:24 http://baroonedeltangi.blogsky.com

ممنونم از شما دوست خوبم که انقد حوصله خرج کردی و نوشتی
من خیلی انتظارم از افراد بالاست اینو تازه امروز به طور قطع فهمیدم
از پدرم از مادرم از سینما از فرهنگ جامعه از دختری که ۳ ساله دوسش دارم از دوستام از .....
تازه به این نتیجه رسیدم که من نمی دونم چی درسته
و اگر هم بدونم نمی تونم کسی رو به چیزی مجبور کنم
نه پدرم نه مادرم نه معشوقم نه هیچ کس دیگه ای
شاید الآن که دارم این مطلبو می نویسم خیلی حالم بد باشه به خاطر مسائل مختلف که افقی و عمودی به سرم می باره
ولی شاید در آینده هر وقت این نظر شما و جواب خودمو ببینم به این نتیجه برسم که انتظارمو از آدم های اطرافم بیارم پایین
محسن جان اینو از پاسخ خودم به نظر شما در وبلاگ خودم کپی کردم به امید این که حرف های شما منو از این عذاب رها کنه

مطمئن باش اگر با همین سئوال ها از خودت جلو بروی راه خودت را پیدا خواهی کرد. شک نکن.
آینده پر از عشقی را برای تو و دختری که دوستش داری آرزو می کنم.
از این مسائلی هم که عمودی و افقی به سرت می باره دلخور نباش. دلخورباش از اینکه روزی این مسائل نباره. اون وقته که کارت زاره.
ممنون از کامنتت.
بازم به من سر بزن.
در ضمن فیلم مجموعه دروغ ها را همین امشب دیدم. همان گونه بود که نوشته بودم برایت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد